8 Ağustos 2014 Cuma

Bir tür korku var bende anlıyor musunuz? Doğru zamanlarda yapmam gerekenleri yapmaktan beni alıkoyan bir tür korku. Doğru zamanlarda yanlış şeyleri yapıyorum. O doğru zamanlarda hep rüzgarlar tarafından yönetiliyorum. Sokakta terk edilmiş herhangi bir yaprak, poşet, toz gibi... Ne derseniz diyin işte.

Bir şeylere atılıyorum yani anlıyor musunuz? Sonradan hiçbirini toparlayamıyorum. Belki güzel bir basamak bunlar, savrulan bir toz zerresi değil de dimdik duran bir sokak lambası olsaydım eğer, belki asla çıkamayacağım basamaklar bunlar. Ama şimdi o zamanki doğru şeyi yapmak için yanlış bir zaman ya, ben bu yanlış zamanda o doğruyu yapmak için fırsat kolluyorum. Elimdekini mahvetmek için fırsat kolluyorum. Sahip olduğumu daha da güzel kılmaya çalışmıyorum/çalışamıyorum.

Ne yaptığımı/yapmam gerektiğini/yapacağımı bilmiyorum.
Zamanı sevmiyorum.
Zamanı bilmiyorum.

Bilmiyorum ben işte anlayabiliyor musunuz? Ben sanırım birçok şeyi bilmiyorum.

Hiç yorum yok: