25 Mart 2015 Çarşamba

yazarlar, sizin yüzünüzden büyüyemiyoruz.

"Bil ki sıradan şeyler paylaşılıp birlikte yaşanabilir. İnsan fazla mutlu olunca yalnız kalır; fazla mutsuz olunca da yalnız kalır. Öyledir: küçük çukuru herkes seninle beraber atlayabilir; ama uçurumda kimse seni takip edemez." Panait Istrati 

Az önce bunu gördüm ve sinirlendim. Neden takip edemezmiş kimse? Ben edebilenlerdenim mesela. Karşıdaki istemese bile bunu yapabilirim. Ki zaten önemli olan da bu. Ama düşünüyorum ki, buna gerek var mı? Buna değer mi? Bunu sorduğumda bile uçurumda takip etmenin kuralını ihlal ediyor olduğumu hatırlatıyorum kendime. Sonra tekrar sinirleniyorum. Bu ütopyaların bu dünyaya ne işi var diyorum. Bu takip olayını yine senin gibi birine yapabilirsin ancak, geri kalanı için sadece bir saçmalık olur, takip ettiğinle kalırsın, olsun karşılığında bir şey beklemiyordum zaten dersin, iyi ne güzel öyleyse derler, sonra birçok şeyden şüphe duymaya başlarsın, sonra birçok şeyi bilmediğini fark edersin, sonra sonra sonra.. Hayalperestliğe hiç lüzum yok. 

4 yorum:

pilozof dedi ki...

Doğru değil mi ? hayalperestliğe lüzum yok :/

juliet dedi ki...

Evet, artık böyle düşünüyorum

It's Us GizCis dedi ki...

Sen takip edersin takip ettigin yarı yolda bırakır ben mi dedim benimle gel sana diyerek.hhiç gerek yok.

juliet dedi ki...

Hahah sen bu işi biliyorsun